Alla inlägg under oktober 2007

Av Daniel - 28 oktober 2007 23:01

Har hänt en massa känns det som sen jag skrev förra gången! Har gjort klart det förbannade pappret i skolan (vilken TUR att jag valde den här kursen...) varit på afterwork med Hallon och Anna och ätit mig svinmätt på toast på O´learys. Jobbade på Lindells i torsdags och sålde handskar till blivande vasaloppsåkare! Mycke kul men frågan kvarstår dock...: Jobbar hann Robinsson-Antony där eller har han bara jävligt lite å göra?! 


Har också jobbat i helgen och fått börjat kränga lite skidgrejer igen! GILLART! Kul o se att folk tror på vintern igen!


Var väl kanske lite effektivare på jobbet i lördags pga. en grymt skön personalfest på lördagskvällen! Hade mycke kul och det är väl bara att erkänna för City resp. mariebergsbutiken vilken butik man egentligen skulle vilja jobba i med tanke på tävlingsresultatet...ooo ja behöver inte va orolig , vi vann... =) Drack go oboy og.. eller va de after eight drink?? hmm..


Hela festen gick av stapeln på svampen ala NY och empire state building light vilken är veckans klockrenaste koppling till att jag äntligen fått min finger ur hallons r-v och han ur min för nu är det bokat!! :) Da trip till New York blir av! Gillart igen..!


Har faktiskt klämt in en dl träning också...men de tar vi imorn! 


Ha de fint!


haaj

Av Daniel - 24 oktober 2007 09:09

Igår var det en ordentlig körning i skolan, känns som att de snart e klart nu..gott!


Va och sprang intervaller igår kväll med resultatet att jag idag sitter med kramp (ärligt!) i båda vaderna...kanske väljer ett lugnare pass idag... För att ge en inblick över hur en sliten Larsson reagerar så på 5:e interavllen av 6 igår fummlade blicken över allt men inte framåt med resultatet att jag körde en checking from behind på Labbe (sorry..) som sprang 3meter framför när han stannade... =) Fick dock medalj av Olsson för kvällens bästa tempoökning (fortfarande stolt) =)


I natt fickmin mobil en bokstavssjukdom... har aldrig hört en mobil ge ifrån sig så mycket olika skumma ljud på en gång med resultatet att jag imorse tröttna och drog ur respiratorn (läs: tog bort det förbannade batteriet) så nu är det äntligen slut! Tre-butiken, here i come!  


Nu kommer (eller rättare sagt borde komma) Hallon snart o plockar upp mig på vägen till skolan.


Ha de!


haaj!

Av Daniel - 23 oktober 2007 15:04

Hunny sa igår att hon tyckte att de va väldigt mycket jag på bloggen och lite hon.. :-) så här kommer då en dagsfräsch uppdatering från vår dusch.. :-) såå j-vla äckligt! Erkänner det motvilligt.. Sånt här pallar jag inte..

Av Daniel - 22 oktober 2007 17:45

Premiär för mms bloggen.. Ute på en tung intervalltur på racern inspirerad av gustav larsson.. Tur att man inte är proffs på heltid.. :)

Av Daniel - 21 oktober 2007 18:35

Har haft grava inloggningsproblem på bloggen så sorry om det inte är uppdaterat...


Kom i alla fall hem från Göteborg i fredags kväll lagom till allt bra va slut på tv så den kvällen hände de direkt ingenting.. Storsch kom på besök på lördan, eller rättare sagt på fredag em men då va han ute och slog runt så jag hann inte träffa han.. På lördag gjorde vi i alla fall stan med allt va de innebar, riktigt fint och ha en ledig lördag!! Go mat och massa skitsnack förgyllde kvällen. Hunny vad till Berg(?) och fick tyvärr däng i innebandyn.. jaja de kommer baby, de kommer...


Idag drog vadfågeln tidigt vidare  efter att ha slagit bo i vår soffa under natten...2 meter storsch i 1.70 soffa... =) Jag tog det mycket lungt under dan och höll mest på att spika träningsprogrammet för vintern och våren. Ska bli kul att dra igång på riktigt imorn! Bäret va på besök och vi rodda lite inför skoldagen imorn också..


På kvällen var jag iväg och körde ett ganska hårt träningspass på slideboard med skridskogänget, kändes att jag körde styrka i fredags för f-n va segt de va i bena! men men.. bara o ta i ännu mer...


Imorn blir det körning i skolan och premiär av nya träningsplanen! =)


ha de!


haaj

Av Daniel - 18 oktober 2007 21:25

Har nyss kommit in från en löprunda i gbg. Riktigt mycke roligare än jag hade förväntat mig, de e bra j-vla backigt i göteborg har ja kommit till insikt med... =) Har annars jobbat i två dagar nu för Skodas RoadShow i Nordstan, mycket folk och många goa gubbar från Gööteborg!


Igår va storschen här och körde hela da och sen blev det Olearys och fotboll där vadfågeln lyckades snackka sig till ett bord när de haft fullbokat i 1 1/2 vecka... bra jobb storsch! Skum match annars... verkar ja lite av ett spöke den där lille plätten på norra Irland... jaja, vi tart mot Spanien... eller troligare mot Lettland.. =)


Imorn gör ja sista dan här i Gbg innan hemfärd till öret igen och EN LEDIG HELG!!


ha de!


haaj 

Av Daniel - 16 oktober 2007 21:21

Pluggade med hallon under dan och bytte återigen ämne på vårt forskningspaper... undra hur de här kommer å gå...


På em. vart det hoj med samme bär! Hallon hade lämnat in sin mtb. för lagning och var sugen på att hänga med ut en sväng.. Vi körde väl inget jättepass men bäret hann iaf med att dra över styret en gång, stillastående!! =) Kul var det i alla fall och ja hoppas på fler turer!


På kvällen fick vi tummen ur och började på anmälan för företaget! Äntligen e vi på gång! Tror faktiskt hårt på de här så hoppas allt löser sig med anmälningen!


Imorn blire jobb i Göteborg!


Ha de!


haaj

Av Daniel - 15 oktober 2007 21:17

Tror att jag funnit min vintertränings-form! Efter ett hett tips på www.happymtb.org fick jag tips om att Tacx www.tacx.nl (som gör trainers) hade lagt upp en massa träningspass på sin hemsida som är anpassade bara för trainer. ååå jäklar va pass de fanns! Både enskilda pass och hela månadsplaneringar! Fanns även en hel del annat läsvärt för oss som är lagda åt lycrahållet. REKOMENDERAS!


Har för övrigt lockat med Hallon ut på en mtb tur imorn em. =) Ska nästa bli ännu roligare! =) Lovar att det  kommer fotobevis imorn!


Ha de!


Haaj

Presentation

Omröstning

Vilken sport vill du helst se på tv?
 Fotboll
 Hockey
 Innebandy
 Skidor-Alpint
 Skidor-Längd
 Motorsport
 Cykel
 Handboll
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards