Alla inlägg den 21 september 2007

Av Daniel - 21 september 2007 16:44

Blev till slut klar med inlämningsuppgiften i skolan idag, skönt att slippa tänka på den över helgen, som för övrigt kommer att avnjutas på hemmaplan med mor å far + lite släkt med anledning av att 25års dagen närmar sig! Sköj.


Em. spenderades genom att försöka meka ihop min trainer (för övrigt samma som chefen nedan använder, bara att han förmodligen inte behövde skruva ihop sin själv...) som jag köpte i sommras... som ni förstår gick det inte som jag tänkt mig då men idag satt inte tummen mitt uppe i r-ven och jag tror f-n att allt ska funka nu...


Sedan bar det ut för ett löppass cirkelträning uppe i markaskogen, borde typ vara hedersgäst där snart... Var alldeles för seg och hungrig för att det skulle vara kul men höll ut 1h20min innan jag var hemma igen..


Ikväll blir det grill hos Labbe i hans mytomspunna herrgård (läs torp...) med träningsgänget. Kan nog bli riktigt bra!


Ha de!


Haaj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sport vill du helst se på tv?
 Fotboll
 Hockey
 Innebandy
 Skidor-Alpint
 Skidor-Längd
 Motorsport
 Cykel
 Handboll
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards