Alla inlägg den 24 september 2007

Av Daniel - 24 september 2007 16:37

Idag tentades förra veckans arbete bort och runt 11 snåret glömdes således allt också bort... =) Va nog de konstigaste av alla seminarium jag varit på, käre sandström förde hela tiden en lista över vilka som skulle få komma till tals vilket medförde att en snabb replik ofta fick läggas in si sådär 30min. efter att ämnet varit aktuellt... BRA tänkt...


I och med att 80% av femman kände att skoldan bör ta slut efter lunch drog vi ut till Kumla för lite golf på eftermiddagen (vilket även visade sig inkludera kvällen). Hade som målsättning att skjuta under 80 på Kumlas relativt lätta bana men det sket sig snabbt och imål kom jag med 13(!) bogeys och en 86:a... inget man skriver hem om direkt.. Bilden togs vid förra hösten besök i NY men jag la upp den nu för jag blev så inspirrerad av att åka dit efter att ha kolla flygpriset idag... =)


Den sen golfen medförde att det inte blev någon träning idag så istället fylldes måndagskvällen av massa bra tv med bl.a. eliteseriepremär GILLART! Fick sen reda på att ÖSK slog Henkes Helsingborg med 4-3.. bra gjort att inte gå på den matchen...


Imorn blir det geburtstag!! Bara 40 år kvar till pension!


Haaj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sport vill du helst se på tv?
 Fotboll
 Hockey
 Innebandy
 Skidor-Alpint
 Skidor-Längd
 Motorsport
 Cykel
 Handboll
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards