Alla inlägg den 26 september 2007

Av Daniel - 26 september 2007 21:53

Det har varit en skön dag idag... Började med att jag, Herman och Hallon drog ut till Eurostop för att provköra lite Skodabilar inför kommande jobb nästa vecka... tur att vi va där vid 9 i och med att dom öppna vid 10.. =) Men men väl i rätt tid körde vi först en trött Skoda Fabia och sen en desto piggare Skoda Octavia Scout. Blev impad faktiskt! Ett par sådana som följebil under nästa säsong skulle sitta fint... =) Kan tänka mig en likande som på bilden... Bara så ni vet om ni läser de här Skodacheefs...


Sen drog vi iväg till skolan för handledning vilket resulterade i en j-vla massa jobb...kul... Tror ni att Gabbe läser lika mycket f-ckin vetenskapliga artiklar på sin KY utbildning..skulle inte tro det! Bra val Gabbe boy!


Efter lite plugg tryckte jag i mig resten av Tacosen från igår och såg på när pojkflickorna i Tyskland spelade trosorna av Norge i Dam VM. Bara för att va dryg kan man väl säga att jag hade 3-0 på tipset också.. =)


Sen bar det iväg ut på ett lite längre cykelpass med moutainbiken i två timmar (inkl. en felkörning..). Det var riktigt mycket cyklister ute i markaskogen idag så det kändes faktiskt riktigt trevligt! Hade oväntat bra ben idag också och slog pers. på slingan med 2 min.! sånt gillar vi!


Nu väntar lite läsning inför morgondagens skolpass där det för övrigt rycktas om en lunch med Robin "the Russian" Sundin! Vore svinkul o träffa han å höra hur han har det!


Ha de!


haaj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sport vill du helst se på tv?
 Fotboll
 Hockey
 Innebandy
 Skidor-Alpint
 Skidor-Längd
 Motorsport
 Cykel
 Handboll
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards