Alla inlägg den 23 september 2007

Av Daniel - 23 september 2007 11:59

Efter att ha sett på när 50% av familjen lyckades vinna sin seriepremiär igår efter SD med 3-2 (Stort grattis! Bra jobbat!) bar det iväg hem till Karlstad med buss för lite födelsedagsfirande i förväg.


Käkade buffé med mor, far och syster (och sambo) på kvällen med resultatet att jag åt för mycket och blev typ sittande i soffan som ett kolli när jag kom hem..gott var det i alla fall! =)


I morse väcktes jag av samma liga med lite tårta och bulle på sängen. Sedan blev det lite presentöppning och där kom den: Espressomaskinen! Yes! Haha, nu äntligen har man fått den där sista pusselbiten som saknas för att klassas som riktigt cyklist! Pengar till en jacka och lite annat smått och gott blev också årets skörd! Kände mig riktigt uppvaktad faktiskt! =) Mången Tack!


Eftermiddagen och kvällen kommer spenderas hemma med lite mer släkt och vänner som kommer på besök, men jag hoppas att de flesta gett sig av runt 5 snåret då Man Utd -  Chelsea drar igång på plussen. Känns som ett måste att se för en grabb som just blivit av med sin enda ögonstenskanal Eurosport...


Ne nu vaknas det lite käk (och säkert mer tårta...) här!


Ha de!


Haaj 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sport vill du helst se på tv?
 Fotboll
 Hockey
 Innebandy
 Skidor-Alpint
 Skidor-Längd
 Motorsport
 Cykel
 Handboll
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards